РЕКЛАМА НА СТАНЦИЯХ

РЕКЛАМА НА СТАНЦІЯХ

Реклама на станціях хоч і не має настільки великої тривалості контактів, але має ряд інших переваг, серед яких можна виділити більший, порівняно з рекламою в вагонах формат і можливість локального (гнучкого) розміщення. Виняток становлять каси (продаються пакетно).

 

Колійні стіни

Великий розмір і тривалість контакту  — явні переваги цього рекламоносія.

Ескалаторні своди

Хайлайти (лайтбокси над автоматами видачі жетонів)

Яскравий недорогий рекламоносійСвітлові лайтбокси, розміром 420х500мм. розташовані в касових залах 23 станцій київського метрополітену з охопленням 62% загального пасажиропотоку. Яскрава світлова реклама, вигідне розташування і групове розміщення лайтбоксів посилюють вплив експонованої реклами.

Турнікети

Більш 2 200 000гарантованихконтактів в день або більше 66 млн. на місяць (при вході на станцію і виході з неї). Рекламоносій, який неможливо обійти (персональний контакт з рекламою відбувається з кожним пасажиром, які проходять через турнікети). Охоплення близько 70% всіх пасажирів метрополітену (27 станцій з високою прохідністю і 500 носіїв). Близько 60 коп. за 1000 контактів — найнижча вартість (CPT) в київському метрополітені.

Проектори на станціях

Досить новий і ефективний рекламоносій. На кожній станції розташовано 6 проекторів (по 3 на одну платформу), що дозволяє охопити 99% пасажирів, які очікують поїзд. Розмір екрану — до 4х3м., Що в 2 рази більше за площею, ніж колійні стіни. Динаміка — явна перевага перед статичними носіями. Унікальна система розподілу кількості показів, залежно від кількості пасажирів. І, при цьому, невисока вартість. На сьогодні проектори встановлені на 5 центральних станціях (29 проекторів)…

Беклайти

Воістину, беклайти і метролайти — це «промені світла в темному царстві» київської підземки. 
Беклайти володіють найбільшим форматом світлових носіїв в метро (5х2м.)

Метролайти

Метролайти — гідна і, безумовно, більш цікава альтернатива світильників на ескалаторах.

Двері входу- виходу станцій

З червня 2010 року реклама на дверях входу- виходу станцій поміняла свої параметри і статус. Тепер на одних дверях розміщується тільки одна наклейка , але великим форматом — 500х750мм . (раніше розміщувалися 3 невеликих наклейки ) . Двері станцій пропонуються до продажу пакетно , тобто всі двері входу в метро та / або всі двері виходу зі станцій підземки (всього в метрополітені 707 дверей влітку і в два рази більше — взимку).
Зараз це іміджевий рекламоносій , який можуть дозволити собі тільки компанії , які досягли фінансового успіху на ринку..

Лайт-бокси и монітори над касами

Покажчики

Лайтбокси на покажчиках складають одну з найбільш розгалужених мереж яскравих рекламоносіїв Київського метрополітену (638 площин).
Переваги лайтбоксів на покажчиках: яскраві BackLit постери, індивідуальні програми РК — можливість локального розміщення на окремих станціях метрополітену.
Покажчики допоможуть знайти не тільки найближчу вулицю або зупинку транспорту, а й відділення банку або ваш улюблений магазин …