Новини
25.02.2015 (РУ) Есть время и деньги! Wi-Fi в аэропортах!
07.07.2014 Величезний брандмауер на Петрівці
28.11.2013 ВПЕРШЕ! НАЙБІЛЬШИЙ ФОРМАТ у вагонах метро!
07.11.2013 Зовнішнє брендування складів на варті Вашого здоров’я
09.07.2012 Реклама в метро. Креативні лавки …
24.06.2012 Нові брендзони LENOVO
23.01.2012 Нове брендування потягів в метро користується популярністю
13.12.2011 Ваш фірмовий потяг в метро в три рази дешевше звичайного
16.10.2011 МУЛЬТИМЕДІЙНА РЕКЛАМА в тунелях метрополітену повертається
15.06.2011 Світлодіодне контурне підсвічування логотипу на брандмауері
11.05.2011 Брандмауер на перетині вул. Б.Хмельницького і Володимирська
10.05.2011 Встановлено Беклайт в аеропорту Бориспіль
12.03.2011 Міністерство Інфраструктури – заміна напису на будівлі
25.02.2011 100 нових вагонів в київському метро! Реклама в метро дорожчає …
20.02.2011 Новинка! Кутовий брандмауер в центрі Києва
17.01.2011 Обсяги виробництва ростуть…
17.01.2011 Nescafe. Брендування кавових автоматів в аеропорту Бориспіль.
17.01.2011 Виграні тендери з поліграфії в грудні 2010.
08.06.2010 Друк на пластику, плівках, стерео-варіо …
08.06.2010 У метро НОВИЙ ФОРМАТ НА ДВЕРІ станцій! Вже розмістили…
Ласкаво просимо!

Реклама в метро – це вигідно

Вам стабільно потрібні нові клієнти.

Тому щороку ви витрачаєте певну суму на рекламні послуги.

Хочете за ті ж гроші збільшити кількість відгуків серед цільової аудиторії?

Тоді реклама в Київському метро – якраз те , що вам необхідно .

Які ви отримуєте переваги?

  1. Високу ефективність . На відміну від « наружки» , реклама в метрополітені має найбільший контакт з увагою адресата – близько сорока хвилин. Також її переглядають представники різних вікових груп та різного фінансового доходу , що збільшує приплив клієнтів у вашу компанію .
  2. Ненав’язлива присутність і природний інтерес . В очікуванні електрички або під час поїздки пасажири охоче дивляться відеоролики , читають оголошення тощо. У підсумку вони запам’ятовують ваш продукт і надалі його купують. А тепер згадайте , як впливають настирливі ролики по ТБ на глядача? Люди просто перемикають канал.
  3. Економія коштів . Якщо порівняти ціни на розміщення реклами в метро і в ЗМІ , ви відчуєте вагому різницю. При цьому відгук і охоплення ЦА в підземці на високому рівні. Докладніше про те , скільки коштує реклама в метро , можна дізнатися у наших консультантів.

У компанії «Транс Медіа» надають різні види реклами в підземці:

  • яскраві рекламні лайтбокси;
  • переконлива стікерная реклама на дверях і всередині вагонів;
  • привабливі рекламні метролайти ;
  • брендування колійних стін і станцій;
  • запам’ятовується реклама на ескалаторних склепіннях;
  • тематична реклама в вагонах метро ;
  • рекламні проектори та відеомонітори .

Залежно від запланованого вами бюджету , ми можемо запропонувати комплексне розміщення реклами в метро або ж зробити акцент на певному вигляді.

У кожному разі , вам гарантований максимальний результат.

Зателефонуйте до компанії «Транс Медіа» сьогодні .

Залучіть нових клієнтів!